Afspraak maken?

Graag ontvang ik jou in mijn massage praktijk. Ik heb een eigen entree en mijn praktijk is op de begane grond.

Massage Nieuwerkerk
Finsestraat 15
2912 TG Nieuwerkerk a/d IJssel

(er is voldoende mogelijkheid om bij a Moment for Yourself Wellnessmassage gratis te parkeren.)

Openingstijden & Intake gesprek
Maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 18.00 uur.

Voorafgaand aan een eerste massage hebben we een kort gesprek om een beeld te vormen naar jouw hulpvraag. Wat zijn jouw klachten en verwachtingen van de massagebehandeling? Dit gaat niet van de behandeltijd af.

Wil je op dezelfde dag? En / of andere tijdsduur?  App of bel me dan op 06 - 18 49 36 31

Abonnement

Doordat je met regelmaat een massage neemt, kan ik dat aantrekkelijk maken om dat goedkoper aan te bieden.

De geldigheid bij tuina massage therapiekuur 4 tot 6 weken met een maximum van 3 maanden. Bij het maken van afspraken, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden vermeld op deze website.

Het invullen van onderstaand formulier is geen bevestiging. Je krijgt van mij altijd eerst een antwoord of je afspraak door kan gaan.  Ik probeer dezelfde dag contact op te nemen. Indien je niets gehoord heb,  app of bel me.

Geslacht*   Man     Vrouw
Uw naam*
Telefoon:
Welke massage?*
Tijdsduur?*
Wanneer?*

velden gemarkeerd met een * zijn verplichte invoervelden.